Överaskning!

jag har varit borta några dagar nu men ha faktiskt en bra anledning!

Vi har nämligen varit och kollat på en storhäst! Vi ska inte köpa den eller något för det har vi inte råd med:P Men vi ska ha den på foder! :D  så jag har haft fullt upp med att göra iordninga allt och planera ordentligt!

Så vi välkomnar in Leo till familjen Johansson! Han ska få gå ihop med Ida om allt går bra annars kommer vi lösa det på ett annat sätt! Men det är iallafall tanken!

Är jätte spänd men otroligt glad! Jag hoppas verkligen att vi ska få ihop allt och att jag kommer få en bra läromästare att börja på! kan ju inte bli bättre!



Hästen i sig vill jag inte berätta något om nu, kanske kommer senare men ja han har en ganska invecklad historia! Men jag kan säga att det är en jätte duktig hopphäst som från början har gått med michael whitaker! Så hoppa, det kan han men han har stått ett tag så nu kommer jobbet bli att lära känna honom och få upp honom i kondtionen han var i!

Så det var min lilla överraksning! Hoppas ni vill läsa om båda Ida och Leos framgångar nu haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0