Två mysiga uteritter!

Under hela helgen har jag och mamma passat på och ridit ut! Det går ju inte under skoldagarna eftersom jag kommer hem redan innan det blivit mörkt! :( Så då blir det till att rida på banan! Men nu under helgen har vi passat på och ridit ut!

Igår var det Ida och Leo som gick! och vi var faktistk ute i nästan 2 timmar haha! Båda var super pigga! och taggade upp varnadra hela tiden x) Leo passade även på att köra ett glädje skutt! såå söt!
Medans Ida var arg som ett bi! Hon var skit förbannad över att mamma höll in henne! Hon ville ju springa fort som fan! haha. Eftersom senast jag red på dne vägen hade jag kört galoppträning och då ville ju hon gö det igen. haha knas häst.. Men bådda skötte sig bra och Leo var duktig för det var ju första gången han red ut hemma hos oss:)

Idag var det Ida och Dåna som fick följa med ut! Inte lika fin väder men blev ganska mysigt ändå! Jag red barbacka och hade ett varmt ländtäcke runt mig så jag slapp frysa :) Men vi skrittade mest i en ganska högtakt, men travade även också! och båd var super fina! så det var skoj!


och juste! igår så red jag ut i endast tjock tröja!! Galet! 19 nov och rider ut i endast tröja! galet ju! förra året vid denna tid hade jag ju typ 40 tröjer, super tjock jacka, termobraller och varma vinterskor haha! så himla konstigt! men jag klagar inte! utan jag älskar det haha! :D *hoppas på en vinter utan för mycket snö*


men när man ser sånna här bilder, så känns ju vinter inte så dum, men lätt att man glömmer hur förbannat kallt dedet är haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0