VIINST!

Åhh vet ni??? Jag var ju och tävla i helgen i p70 i Nyköping, och guud vad roligt dte vaa!, rokar inte skrva värsta rapporten som förra gången men det blir en liten fast men mkt i!:D
Först och främsy så måste jag bara säga, VI VANN!!!:D:D:D åhh vilken underbar ponny jag har!
Även fast dressyren gick rätt så dåligt så räckte det! Jag fick ca 61 straff vilket är rikigt dåligt om man jämför med vissa andra som var med i min klass, och i alla dnra klasser. Men hoppningen var ju bara 70 cm så det var plätt lätt, fast fick rida rikigt nogrant så att Ida inte skulle göra slarv felx) Hon tyckte verkligen det var super töntig hinder! haha!

Men det bästa av allt var terrängen! Sååå jävla kul är det!:D och vi hade bara 2.4 straff etfter det!:D red liite för sakta, men men känner mig så jävla glad ändå!:D:D:D Kommer snart liite bilder, blev inte några jätte bra direkt men en kompis följde med så hoppas jag snart får lite bilder av henne:D  puss Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0