Frasse halt!

Idag på eftermiddagen åkte jag till unghästarna! Båda kom galopperade när vi ropade! haha väldigt gulligt!

Idag fick Frasse börja! Tänkte longera honom för första gången! men Han verkade faktiskt redan kunna det, men tyvärr såg vi att han gick orent på det böjda spåret! Det blev bättre när han fick röra lite mera, men han såg inte fräsh ut!

Så imorgon ska hon som ägare stallet dem stor i (idas uppfödare) Kolla på honom! Jag hoppas det inte är något som tar lång tid! Han är lite lång i sinna fötter så det kan vara det.. För han var varken varm eller svullen i benet han haltade i! Aja vi får se mer imorhon!


Men destu bättre gick det med lilla Angel! Henne hängde vi faktiskt på idag och hon brydde sig knappt! så vi körde lite halt skritt med mig hängandes där på! Så imorgon ska jag sitta på henne för första gången!


Stackars lilla Frasse!

Kommentarer
Postat av: jonna

stackars liten , hoppas det inte var något allvarligt. Han var iallafall väldigt söt! :)



sv: Tack detsamma! :)

2011-08-01 @ 21:22:01
URL: http://livetisadeln.blogg.se/
Postat av: Ina Ögren

Sv: Tack så mycket! Och tack det samma :D

2011-08-01 @ 21:22:05
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com
Postat av: Kalmarryttarna - Alma

sv. Oj, hoppas jag inte märker att jag väljer fel med tiden! :o Tack för att du berättade förresten.



Stackars Frasse, han får krya på sig :)

2011-08-01 @ 21:36:29
URL: http://kalmarryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0