Bort tappad hjälm!

I ett par veckor har min älskade Lamicell hjälm varit borta, väldigt tråkigt eftersom jag  betalde för den.. jag betalar nästan all min utrustning självså då är det ju ännu tråkigare när saker försvinner..

Är inte säker på vart, men tror det är på ridskolan jag rider med skolan. Så då har ju säkert någon blivit väldigt glad över att hittat en snygg Lamicell hjälm och tagit den...

Riktigt segt eftersom det var min tävlingshjälm också! Tur att jag köpte en till i globen när jag jobbade där men den är inte alls lika snygg:(


haha snälla hjälm, kom hem igen!

Kommentarer
Postat av: Jasmine <3

Dagens Blogg är avgjord så varför inte kolla om de blev eran? ;) om inte, så kommer de en ny chans ikväll!



MvH// Jasmine

2012-03-02 @ 15:31:02
URL: http://ungponnyryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0