Dåligt uppdatering..

Sorry men hade inte tid igår, och idag har jag letat nycklar (hittat doom!!!)  Men jag letade först runt typ hela huset hos mamma utan att jag hitta något.. sen gick jag hem till pappa (ca 40mins gång) och då hittade jag dom efter ca 40 mins letande i ett par byxor som låg uner lite saker, haha! sen hade jag tänkt ta min brors  cykel och cykla till stallet. Men det gick ju inte rikigt som jag tänkt mig.. Cyklen var inlåst i karaget som jag inte kunde komma in i så det var bara att gå i 50 minuter till stallet. Sen red jag ut en sväng åh busa med ida i skogen :3 haha hade bestämt mig för att köra jockeystile och kortade och snurrade min läder så jag nästan hade knäna uppe vid hakan (n¨ågort överdrivet kanske...) MEn korta var dom! så Ida vile första leka montelopp och trava iväg som satan (lovar hon har grymt travsteg!:o) haha så satt där uppe och vingla med mina benx) sen när rakstäckan kom (där vi alltid brukar racea a') så drog Ida iväg i världens galopp och jag i inte världens bästa balans haha! men kul vr det!:) sen när jag komhem smörjde jag min 4 träns!!! och min sadel!!!:O:O känner mig jäkligt stolt! 8D

Sen vare bara att vandra hem till mamma igen och det tog precis 40 min:P så fatta vad haf gått 40+50+40 = hmm få nu nu 130 min!!!:O heelt sjuktxD men nu måste jag hoppa in i duschen och förbrede mig för imorn! för då börjar jag första dagen i gymnasiet!!!:O haha guud va sjukt:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0