Fredag den 13:O

haha fick precis reda på det nu faktiskt! har liksom varit ute på sjön och allting men ingenting hände, haha elr joo när jag tänker på det så höll både Anton och pappa på att trilla i. HAHA! sen fastna pappas krok i vassen så han fick hoppa i och bada! (FAIL) men jag har lyckats hålla mig undan! (än så länge..) hehe. Men snart ska jag fixa lunch. Kmr säkert bränna ner huset bara för det. men nu ska vi inte tänka på det!

Jag börjar känna att det är tävling på gång nu iaf! lite spännade med något jag aldrig gjort förut. Kommer säkert gå åt helvete precis som allting gör första gången jag gör det, haha!
Tex första gången jag skulle tävla, vägrar ut mig på andra hindret, sen första gången jag skulle tävla en riktigt dressyr tävling, jo vad händer då, hästjäkeln hoppar ut från banan! HAHAH! och jag tänker blixt snabbt med min lilla hjärna och styr in hästen iegn och fortsätter, haha... Dommaren hade skrivit "UTESLUTEN" över hela pappret.  :(

HAHA kommer också ihåg när jag skulle åka brorsans cross första gången på en äng, det första jag gör är att dra i gasen allt vad jag kan, och börnar iväg, blev så jäkla rädd att jag höll stenhårt kvar i den så jag körde hyper fort (tyckte jag iaf då!) sen kom det plötsligt ett dike och då kom jag på att jag inte visste hur man svängde! (L) väldigt lyckat. så pappa kom springade som en jagad älg efter och försökte rädda mig, men i sista sekund lyckades jag på något sätt svänga.. haha det där är såå typsikt mig säger jag bara... och dom sakerna vara bara nååågra av allt som har hänt mig... men nu tror jag att det är dags att börja med lunch, hejdå!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0