Tävlings klar ponny!

Pust! äntligen är allt packat och klart i stallet, och hela hästen är ren! Ingen lätt sak att få en ponny helt ren, faktiskt. haha. jag fick shamponera henne 2 gånger innan hon blev helt svart igen, och ha massor med balsam i svansen för att få bort alla tovor i den, sen försöka få rent huvudet på henne.. Det var det svåraste av allt! Det värsta ida vet är verkligen vatten i anisktet, men det gick! och det är det viktigaste. sen var det också dags att knoppa henne, vilket hon tyckte var renna pesten..  men vi fick till någorlunda knoppar iaf!, men Ida lär väl ha haft ur hälften av dom till imorgon bitti.. SUCK.

Nu sk ajg själv bara bli ren sen är det faktiskt hopp i säng så att jag så orka gå upp halv 6 imorn... usch tanken på det för mig bara att rysa! haha. Att gå upp tidigt är nog det värsta jag vet! men sånt får man ränka med när man är en hästmänniska!:) nej nu måste jag hoppa in i duschen! ha en fortsatt trevlig fredag kväll! godnatt säger jag iaf! hejsvejs!<3

Kommentarer
Postat av: SARASTiLLE

Hej!

Ikväll har jag gjort någonting som jag aldrig gjort förut. Jag har startat en tävling på min blogg, Lördagsgodis heter den. Tävlingen går ut på att jag väljer ut tio olika personer varje lördag, som vinner ett inlägg och en länk i min meny, lite extra publicitet om man säger så! Låter detta intressant så tycker jag att du ska läsa mer i det näst senaste inlägget på min blogg :)

Ha en bra kväll!

2010-08-14 @ 21:32:32
URL: http://stiille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0