Hemma från shopping!

Så nu är jag hemma igen! Hittade ite rätt size på bettet på hööks så blev bara däckelunderlägget och så köpte jag nya snoddar, sånna i silikon som ska hålla bättre när jag sen ska knoppa till tävlingssäsongen ;)

sen på stigbyglen hittade vi ett bett där ist, lite dyrare men känner att det är bättre kvalite! och så hittade jag en slimegrön keps<3 som ni kanske inte vett är det min tävlings färg! vet inte hur många slimegröna saker jag harx) jag använder inte det i min tävlings outfit (där går faktiskt gränsen) men allt annat! kan lägga upp lite bilder på dte sen kanske om det önskas?

Sen drog vi till den sista affären! hon hade bara en anki sadel (liiite dyrt kanske?:P)men kunde beställa hem åt oss. så får se! vi hr ju bara precis börjat letat!:) men vet ni vad hon mer hade!? Bocaj stövlar som jag precis beställt för 2.400 kr kostade ist hos henne 2.100! och jag hade fått dom direkt i min hand! hahah gud vad jag grät inombords! men mamma ska se om hon kan stoppa leveransen, för det stod något om ett bekräftelsemail som hon skulle godkänna men haha jag fatta inte direkt! men hoppas iaf!

Och kom också på ang om mitt slimegröna färg. Jag MÅSTE byta färg på bloggen! den måste matcha min image;) haha få se om jag orkar idag!

KRAM Amanda





Kommentarer
Postat av: Emma

fin blogg =D

2010-12-29 @ 20:27:16
URL: http://dressyrtont.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0