putsat, tvättat och fixat!

Idag hra jag inte ridit på ida faktiskt! Det fick min kära mor göra faktiskt! haha:9 Hon och en annan mamma har skrittat ut tsm. Men vet ni vad dom träffade på i skogen? En ÄLG! haha för en gång skull när mamma rider ut så träffar hon på en älgen, medan jag minst en gång i veckan rider ut, aldrig någonsin träffat en älg, Konstigt!

Men som sagt eftersom mamma har ridit så har jag gjort massa fix! Tex så har jag gjort rent hela transporten! alltså både invändigt och utvändigt!;D *stolt* blev riktigt bra faktiskt!:) Sen har jag smörjt 3 av 4 träns och mina stövlar! Känner mig duktig! haha. Sen som vanliga rutiner har jag mockat sopat och fixat mat åt min söwta ponny! Och också hunnit med att beta henne lite!
Sen mitt i alltihoppa så kom hunden Ida med sin 3 små über söta valpor ut och hälsa på! haha säger bara NAW!
Men nu ska jag äta lunch och sen börja packa och förbreda inför imorgon när jag ska iväg på praktikt på ett
P.R.E stall:D ska bli grymt roligt! och så slipper jag skolan också;)
men ha en fortsatt trevlig söndag nu! kram Amanda! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0