Frasse och Angel!

Har itne uppdaterat så mycket om Frasse och Angel men nu kommer det en liten update!

Angel: Angel sitter jag på och kan både skritta och trava på, men hon måste ha ledare! så det kan ta ett tag innan hon kommer förbi spärren! men tänkte longera henne idag så hon får springa mer på eget måfå! så få vi hoppas att det släpper snart!


Frasse: Han tittade vi på idag och det såg så mycket bättre ut! syntes knappt något! super skönt! så jag hängde på honom igår bara för att vänja med tyngden så att han inte kommer allt för lång efter Angel! men vi fortsätter som vi gör så tror jag att det kommer gå snabbre fram för Frasse! gillar verkligen den där fula lilla filuren!


Lilla söta Angel på bilderna! :D

Kommentarer
Postat av: astrid

Vad kul att du gillar vår blogg! din ser fin ut också :)Vad har du för hästar? lät som en var ung. Min är 4 :)

2011-08-07 @ 10:34:39
URL: http://qpintraining.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0