Hemlig tävling!

I helgen ska jag iväg på tävling! (säger ej vart) kommer vara borta tors-sön men kommer tävla fre-sön!

Men tänkte visa vad jag ska ha för schabrak! :D

Första dagen: blir det ett marint med röd vit rand som kommer matcha min kavaj!
Ungeför så här ser det ut! men mera marint blått!

Andra dagen kommer jag använda mig utav mitt Eskadron schabrak! och jag kommer väl sticka ut lite med det! men roligt det med!


Det kommer matchat med mina benskydd ;) och sen får jag se om jag har en annan kavaj eller en blå tröja!


Tredje dagen kör jag på mitt super snygga Jacson schabrak!


Hittade ingen bra bld men iaf ni ser hur det ser ut! och detta schabrak kommer nog matchas med min kavaj som är marinblå med vit passpoal på kragen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0