Resan sedd med bild


Då ditt vägens stannade vi och åt på Max! Mamm har varit och handlat!


Äntligen framme! Ida kolla in boxen nogrannt!


Och bestämde sig att dettar var ett bra ställe med massa mat!


Städningsnarkomanen! (fast endast i stall haha!)


Sedan på kvällen gick jag ut och gick med Ida


Passade på att en uppställnings bild! Snygg häst eller vad?


Efter att knappt överlevt natten så var det dags för frulle! haha vårat mysig frukost bord!


Cool chey! haha


Nu kommer det dressyren bilder från framridningen!


Vet att min sits är kass, men va fan jag sitter i en 15 år gammal stübben hoppsadel!



På med den hemska kavajen! fy vad varmt det var!




Dags för terrängritten! erkänn att vi är snygga! ;)


Min lilla kossa!



Det var dem bilderna! Tyckte ni om när jag la upp bilder mer från bara tävlingen eller var det tråkigt?

Kommentarer
Postat av: Jossan

Fina bilder!

2011-08-01 @ 15:43:53
Postat av: Sofia

Mer bilder :)

2011-08-01 @ 21:23:40
Postat av: Sofia

Men varför köper du inte en dressyrsadel för? Du är ju endå en allroundryttare som satsar :D

2011-08-01 @ 21:24:59
Postat av: T O V E K J A E R R A N

Fina bilder! Och tack så mycket för kommentaren :D Vad roligt det ser ut att tävla terräng! :)

2011-08-01 @ 21:40:21
URL: http://tovekjaerran.blogg.se/
Postat av: kajsa

Fina bilder :)

Gillar verkligen den gröna outfiten ;)

2011-08-01 @ 22:30:55
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

haha tack så hemskt mkt! :D snyggt med det gröna schabraket å senskydden! :D Är det bocaj stövlarna du har? :) supersnygga!

2011-08-02 @ 14:46:58
URL: http://forzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0