Resultat Jumpclub!

Resultat från helgen tävling då! Var och tävlade i Jumpclub i lördags!

LA A:0: Ida var ur fina på framhoppningen! och den härliga känslan la sig kvar till själva banan! Ida och jag var helt tillsammans! Vi gjorde det så jäkla bra! Vi la oss rätt på varje hinder, Ida hoppade med mycket rygg och det kändes bara helt underbart!! så vi nollade!

Vi kom precis utanför plac! det var väldigt måna nollor som var snabba och det fattades endast några hundra delar från en plac! lite surt men nu sitter flyttet i LA nu ska vi bara kunna öka farten så blir det perfekt!


MSVB två faser: Jag startade som nummer två i klassen, så då tänkte vi att vi tar ut Ida efter lite mer än halva D-ponnysarna i LA. och det skulle vara starta 3st B ponnys

Men när jag ska börja rida fram får jag höra att det är 50 mins paus! och det var så långt till transporterna så vi hann inte ställa in Ida. Så vi stod och vänta i värmen! så båda Ida och jag var väldigt matta när vi skulle börja rida.

Så inne på banan river vi dem 3 första hinderna! sen efter dem så kom vi igång coh hoppade resten felfritt! Väldigt dåligt med att dem inte hade förberett en för pausen men så kan det gå! Så ibörjan var jag super ledsen! Vi hade aldrig fått så mycket fel i banhoppning!
Men vi hade en bra andledning och ja, sånt händer! nu ska Ida få ta det lungt får banhoppnings tävlingarna! så hon får tillbaka sina krafter! (mina med!!)



Bild från MSVB! Vet att min sits är hemsk men Ida är fin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0