Ridbyxor utan ficka kan ta livet av en

Kommer till rubriken sen.. ;)


Iaf allt gick bra att släppa in hästarna! bara det att när jag ska gå ner och öppna hagen så ligger Ida och Bus och vilar! så söt!

Sen tömkörde jag Ida en stund på banan, men hon var lite stretig så jag tömkörde i skogen ist! gick mycket bättre och hon jobbade riktigt bra vissa stunder! Kul! Sen passade jag även på att frisera Ida och klippa hennes öron hår som växer som ogräs haha! men nu kan jag iaf klippa det!

Ida stod och nästan somnade när jag höll på! så gulligt!

Sen så skulle jag cykla hem! och som ni säkert förstår så hade mina ridbyxor inga fickor  så jag kunde inte stoppa nyckeln och mobilen någonstans så jag tog dem i handen ist. Men när jag börjar cykla ner för backen kommer jag på att jag inte har någon han fri att bromsa med! Förutom mitt lillfinger som jag försöker hålla ner bromsen med (ni kan ju kanske förstå att det inte gick så bra?) Så jag tappar min mobil och nyckel och då trycker jag ner bromsen som in i helvete och då börjar cykel jäveln slira ner för den branstaste delen av backen! HAHA jag var sååå nära på att trilla av! men på någon sätt lyckas jag få stopp på cyklen och för gå en lång bit upp för backen och plocka upp min mobil och nycklar (båda överlevde!)

Men nu ska jag chilla lite hemma sen ska jag åka till Frasse och Angel! Hoppas att vi hittar felet på Frasse också!


Frasse får stå för inläggets bild igen! Tycker så synd om lilla Frasse brasse!

Kommentarer
Postat av: Sara

sv. Tack snälla! :)

2011-08-02 @ 12:49:14
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: elina - Islandshäst blogg

Vad söt blogg :) Lät lite roligt detdär med cyckelolyckan, (inget illa menat!) Vad bra att du klarade dej hel!:)

2011-08-03 @ 15:10:49
URL: http://ponnyhastens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0