sämst uppdatering!

Sorry men är hos min pappa nu och vågar inte använda mig dator här! haha
Mitt virus skydd eller vad det heter har slutat funka och virus verkar dras till mig :( så jag kan inte använda den gjust nu :(
Men har för tillfället snott brors min dator haha! ska se om han kan fixa min gamla sega dator!
Men ni får stå ut med dåliga uppdateringen! nästa vecka blir det ändring!
Då ska ni få se bilder när jag hoppar den mega stora hästen Lasse som jag aldrig ridit förut haha!
Och kanske lite nya fräsha bilder på mig och Ida pida!! men nu ska jag snart titta på film med min kära familj och äta snakes! gott gott gott!
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Louise-hästblogg

haha nej då är det bäst att passa sig från datorn ;)

2011-08-21 @ 15:46:37
URL: http://atlantico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0