Hoppkurs i tre dagar!

Wie imorn ka jag iväg på hoppkurs med ida i tre dagar på raken! känner mig ngt nervös eftersom jag och Ida inte har hoppat på ca 7-8 veckor:s men ska lbi skönt med en rejäl genomkörare!

Första dagen blir det markarbete
Andra dagen blir det teknik hoppning
Tredje dagen blir det att hoppa bana.

Pelle duvefelt är den vi ska träna för, alltså min gamla tränare! så ska lbi kul att komma tillbaka och visa uhr fin Ida har blivit! hon har verkligen utvecklas sen jag tränade för honom!

Sen ska också min kompi Emma följa med och titta och hjälpa till! så vi kmr ha grymt roligt! sen när vi kmr hem från första träning ska hon lära mig att åka skriskor! haha OMG säger jag bara.. jag har ju åkt skriskor förut såklart men jag suger verkligen på det! hahah. Emma som har gått på konståkning ska få vara min lärare (stackare säger jag bara) och filmare! haha och ja filmerna kanske kmr upp på bloggen! beroro på hur illa det ser ut! haha

Nu ska jag bestämma vad jag ska ha på mig alla tredagar! haha fick värsta paniken när jag kom på att det är 3 hoppträningar att matcha till! men har lite Idéer iaf;) hahha

ha en fortsatt trevliig kväll nu! kramar Amanda


Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: Tack detsamma! :D

2011-01-03 @ 18:27:35
URL: http://ponnien.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv-haha kanske jag har , vilken klass red du ? ;D <3

2011-07-05 @ 20:59:48
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0