Dressyr pogram träning på g!

Idag ska jag träna på dressyr progamet jag ska rida på söndag! Jag är verkligen urkass på att rida dressyrprogram faktiskt! Blir bara spänd och stel och tappar helt min ridning! både på träning och tävling! därför brukar jag få kassa resultat!

Men idag ska mamma rida en stund innan sen rider jag efter så jag får rätt känsla! Ida och jag har hamnat i en liten dressyr svacka och arbetar mest mot varandra istället för med varndra.. hoppas mamma kan hjälpa oss!

Men skriver mer om hur passet gick senare!





Bild från dressyr träning för Karin

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Fin bild :)

2011-07-28 @ 19:43:11
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0