Förinställt!

Eftersom jag kommer vara på tävling och sova borta under 2 dagar kommer jag inte uppdatera! men ni ska få några tidinställda inlägg! :D


Nu har jag nog kommit fram till platsen där Ida och vi ska sova! Ida för faktistk lyxare än oss! för vi ska nämligen sova  tält! haha!

Det är tur att jag är en van tältare och vet hur obekvämt det kan vara! men vi har lassat med både liggunderlag och uppblåsbara madrasser! så vi kommer nog överleva!

På söndag är tävlingen! Vi är nera i Mantorp och tävlar fälttävlan! Det blir våran andra P80! Och jag hoppas verkligen det går bättre än förra gången när vi vägra ut oss på andra vattnet (märr!) Men har fått lite hjälp av Bosse hur jag ska göra så jag hoppas verkligen att det ska gå!
Men iaf! Det kommer bli film från hoppningen,dressyren och terräng och bilder från när jag rider fram till dressyren!

Så på måndag från ni vara beredda på massa bilder!


Och som sagt, hon är verkligen inte rädd för vatten! Hon är bara vääädligt märrig...

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

gud vilken härlig bild! :D

2011-07-30 @ 16:12:55
URL: http://stockholmsjenna.se
Postat av: ida

Sv; :D :D :D :D ♥ ♥♥ ♥

2011-07-30 @ 17:09:31
URL: http://idaaugust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0