Hingsten Splendid igen

Många blev väldigt förtjusta i bilderna jag la upp när jag red hingsten Splendid! så tänkte ge er ännu flera ridbilder!
Det är jag som rider på alla bilder, och jag vet är jag är något förstor på honom. Men eftersom han är hingst så behövde man vara minst 15 år för att rida honom! och eftersom jag int är så tung eller så spec jätte lång gick det bra!

och måste bara säga att Splendid är en av dem underbaraste hästar jag ridit! Men nu får ni tittat och njuta
istället!






Ja jag vet att min sits suger på dem 2 sista men hade en annan sadel som verkligen inte passade mig! Men ni får titta med den underbara hästen istället!

Och om ni undrar varför jag har väst på några bilder är det för att jag också tävlade i en hoppklass som kallas working huner pony! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0