I skolan!

Sitter just nu i skolan och "pluggar". haha! Sitter mest och längtar till lunch, sen tills vi slutar, haha min 2 favorit delar på skoldagen.

När jag kommer hem ska jag iväg till Ida och rida henne, får se vad jag gör. Vill gärna rida ut men det hinner väl bli för mörkt för de.. plus att jägarna typ är helt galna nu när det är älgjakt! Ida ser ju lite ut som en älg (haha) även fast man har massa reflexer så är man ju itne helt hundra på jägarna..

Men men får se hur det blir! Ska nog rida Dåhna också :) Hon var jätte fin igår och lyssnade jätte bra. Kul!

Nä nu måste jag komma på ett ämne att redovisa om på svenskan.. hatar att komma på saker själv.. :P


Fick bli en bild på Bus och mig i sommras! :)

Kommentarer
Postat av: kajsa

vilken finfin häst :)

2011-11-01 @ 23:49:15
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0