praktik dag!

Min praktik idag har varit super rolig! Har mockat,fodrat,städat och gjort ordning hästar!

Kanske inte låter så roligt men med Johanna som jag praktiserar med och trevlig personal så blir det faktiskt roligt!!
Så får se vad som händer imogron, får då ska tydligen ett gymnasium komma! Och dem gjorde ydligen väldigt mycket i stallet!
Så det blir väl ganska chill imorgon!! :)

Sen med Ida red jag ut med Ronja och lekte westernryttare (haha inte riktigt men endå!) red barbacka och hade träns utan nosgrimma ;) Men det var skoj!

Ska i veckan ha hopptävling med Ronja och då ska vi byta hästa ;) Får ta massa bilder från det!


Bild från Connemarariks, Ida och jag i ösregn<3 haha!

Kommentarer
Postat av: BELLZOR

Vil du ha mer besökare samt tjäna pengar på din blogg? :) Jag har skrivit ett inlägg med personliga tips om hur du kan gå till väga! Läs mer här :



http://bellzors.blogg.se/2011/september/utkast-sept-6-2011.html#comment



Har du ett tips som inte står med? Kommentera gärna så publicerar jag tipset tillsammans med en länk till din blogg! :) KRAM <3

2011-09-06 @ 14:34:55
URL: http://bellzors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0