Beställt en ny kavaj!

Ja igår kväll beställde jag en ny kavaj! Mina 2 jag har sitter inte så snyggt och så är båda 2 blåa! så kände att jag ville ha en snygg figursydd svart kavaj.

Hade letat sjukt länge efter en jag ville ha. Inte för dyr, ska sitta bra och helst inte så många som har den!  tittade mycket på Animo kavajen, men det är ju helt galet dyr, och fanns inte bra beganat. Men så tittar jag in på en av mina favorit hemsidor för hästgrejor och hittar MIN kavaj som jag bara måste ha! såå snygg!

Inte så jätte farligt dyr som en del kan vara, svart, fanns i min storlek och figursydd! och har endast hittat på den kavajen på en svenskhemsida! och så var den endast en säsongsutgåva!

Så nu har jag beställt hem den! :D och har även köpt den för egna pengar!




Visst är den ursnygg!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0